Varmt och dammigt

Har ladat hemma i soffan efter en lång dag.
Det var sjukt varmt på tävlingen.. Och dammigt. Höll på att dö vissa stunder ;) (inte riktigt, men varmt var det)
Fotade inte alla, men lite bilder blev det. Håller på att ladda in dom i datorn nu. ^^

Efter vi kom tillbaka, så cyklade jag till "mitt" stall från Alice stall. Pratade med folk, borstade på Soccan och tänkte rida en sväng. Men det blev inte så mycket med det, för Soccan var svullen där hon hade sadelgjordsskavet förut, så jag tog det säkra före det osäkra och struntade i att rida.

Det var riktigt roligt att följa med på tävlingen, fast samtidigt så är jag ledsen att jag inte kan vara med. :(

Bilderna kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Alicia Carlsson

Hej , jag skulle vilja köpa JW ridbyxorna båda 2 om dom finns kvar ?:)

jag har mailat , men skriver här med ifall du inte fick det :)

2011-08-27 @ 20:51:56
URL: http://bbaraaliciacarlsson.blogg.se/
Postat av: h

Hej, Asså jag har en fråga. Du och Johanna äger ju riktigt stora bloggar. Men hur fasen bär ni er åt i stallet när ni ska rida och sen fixa färska träningsbilder till bloggen för att hålla era läsare intresserade? Har ni någon som fotar åt er? Hur gör ni!

2011-08-27 @ 21:52:22
Postat av: ylva

ser fram emot fina bilder nu ;)

2011-08-27 @ 22:16:56
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Rebecca ♥

Söt :)

2011-08-29 @ 13:45:56
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0