Empan barbacka

Red Empan idag på förmiddagen. 
Fortsatte på min "barbackahelg" och struntade i sadeln på henne med.
Hon var superfin! Eller inte alls sådär stark, tråkig och slingrig som hon har varit de senaste gångerna. Utan låg kvar i formen och jag kunde lägga henne låg om jag ville eller ta upp henne i formen om jag ville.
Hon kändes nöjd och glad och vi travade på i ett friskt tempo utan att hon gick iväg.
Kunde rida lite öppna och sluta utan prostester till och med ^^
Efter galoppen så blev hon lite ivrig och ville gå iväg, men inga större problem än så.

Så det var nice (y)

Kommentarer
Postat av: Daniela

på bilden ser de ut som om du inte har några tyglar :o :D

2011-02-13 @ 16:21:11
URL: http://smelle.wordpress.com
Postat av: Julia Karlsson

åh, snälla, skulle inte du kunna lägga in ett inlägg om vad öppnor och slutor är? jag har aldrig förstått riktigt hur de går till och det skulle verkligen underlätta! du är ju så himla bra på att förklara!



Du är grym,

2011-02-13 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0