Fler svar på frågor



Vet inte vart man kan hitta dom i sverige eller i en svensk webshop..
Men de finns iallafall här:http://www.coolhorse.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=COOLHORSE&Category_Code=BellBoots
(där finns det också Professional´s Choiceboots i roliga mönster)

och här: http://www.theblackyak.com/servlet/the-592/Classic-Equine-No-Turn/Detail

Tack :D





Jag lindar med fleecelindor eller lindor där halva är fleece och halva elastisk. Då tycker inte jag att man behöver någon padd. Så jag kör alltid utan.
Men om man har helelastiska måste man absolut ha paddar under.
'



Ganska enkelt - jag sparar :) 
Jag säljer der jag inte behöver och köper nytt för de pengarna. Jag har köpt en hel del begagnat och sparar på så sätt pengar också. Sen så passar jag på att köpa dyrare saker (som hjälm) när det är rea!
Jag lägger inte pengar på så mycket annat än hästprylar.. (Tex. smink så köper jag det allra nödvändigaste, men inte mer)



Det är inte så himla stor skillnad egentligen.
JIN har aningen bredare fotplatta vad jag kan se (nån millimeter), men JER har bred den också.
JER kan man välja vikt på 380gram/stigbygel eller 700gram/stigbygel.
JIN väger 350 gram, så de är lite lättare.
Annars är nog den enda skillnaden utseendet.. :)
Att man valmöjlighterna är mycket större på JER än JIN.
(priset förstås också)





Nej, jag köpte min jacka i våras på Annas hästshop :)



Kommentarer
Postat av: Emma

En budjet skulle vara jul att se där man ser hur mycket du använder varje månad typ på hästsaker, för jag känner att jag kör samma tänk som dig när det gäller hästprylar, men ändå har du råd att köpa mycker mer ;)

2011-02-25 @ 00:58:27
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte fråga en sak, du som har riktig koll på hästprylar.

Jag tänkte köpa mig en Charles Owen AYR8 Leather, svart med guld i mitten.

Vet du någonstans man kan få tag i den? Skulle vilja få tag i den så billigast som möjligt, beställde min charles owen wellington classic från england och fick den billigt :)

Tacksam för svar..Du har världens bästa blogg!!

2011-02-25 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0