Svar på frågor

(om texten syns dåligt kan jag skriva den om ni vill, men då får ni säga till)

Tack!  :)
Soccan trivs bättre med lindor än med skydd helt enkelt, hon blir inte lika kort i steget och slappnar av bättre.


Det är ett träns från Hööks, men har bytt ut pannbandet mot ett GlenGordon och satt på ett par tyglar från Cheval.
Tack!




Visst, här är en beskrivning :)

1. Tryck på knappen "Bädda in" som finns under videoklippet

2. Skriv in vilken bredd du vill ha, beroende på hur bred din blogg är. (min är 600px)
Sedan kopierar du den blåmarkerade texten.

3. Gå in på din blogg, skapa ett nytt inlägg.
Tryck på knappen "HTML" 

4. Klistra in det du kopierat i fönstret som kommer upp.
Tryck på uppdatera.

5. Sen är det bara att publicera inlägget :)



De köpte jag i Horzebutiken som ligger i Lomma
Har ingen aning om de finns kvar där.. Men annars finns de lite överallt, tex HÄR
Tack :)


Kommentarer
Postat av: Leo

Hej! Jag undrar hur höga hinder Soccan kan hoppa?

2011-02-27 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0