Positiv överraskning

När jag öppnade förpackningen med JW-lindorna så såg jag att de har lite annorlunda knäppen.

Hur smarta som helst! Varför har ingen gjort så tidigare?
edit: finns tydligen överallt(?) har aldrig sett såna själv förut iallafall.. :/

Men iallafall
Eftersom kardborren låses på två sidor så lär den sitta bra mycket bättre och säkrare än om det bara är en som på alla andra lindor.

Det enda minuset jag kan hitta med dessa lindor är att man får tänka vilka lindor som ska vara på vänsterbenen respektive högerbenen.. Så inte texten kommer upp och ner. (inte något stort problem ifs)
Ska märka ena sidans lindor med en tråd, som ett V eller H, längst ut på fleecen. Då blir det enkelt att se vad som är vad.

Har inte använt dom ännu, men ska göra det idag :) Då blir det upp till bevis!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Smarta kardborreband! :o)

2011-01-31 @ 17:12:08
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Anonym

hihi, jag har bara lindor med knäpppen som är sådana ;o

Och jag har typ från hööks & EKO, haha ;)

2011-01-31 @ 17:25:01
Postat av: alicia

Håller med den anonyma kommentaren, sådana kardborrespännen finns överallt? Haha, konstigt att du aldrig sett sådana innan!

2011-01-31 @ 17:26:10
Postat av: liza

har heller aldrig sett såna spännen, de var ju skitsmarta! :) hoppas på att se bild på sen :)

2011-01-31 @ 18:25:35
Postat av: Anonym

var köpte du dom någonstans? :)

2011-01-31 @ 18:31:29
Postat av: sarah

Sånna har jag med, supebra tycker jag :)

enda minuset är att spännet kan bli ganska utåtstickande..

2011-01-31 @ 18:53:51
URL: http://tophorses.blogg.se/
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg

Mina JW benlindor är de enda jag använder. Har slängt alla andra för de håller inte samma klass. Haha :p

2011-01-31 @ 20:05:08
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

Så har jag på mina gummi boots :]

2011-02-01 @ 16:52:58
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0