Soccan 20 januari

Det stod några hinder och bommar framme när jag skulle rida så jag utnyttjade dom.
Hade dom på max 50cm och tränade lydnad och att bara komma rätt på dom.
Bytte galopp över bommen på mitten, ändrade antal galoppsprång mellan hinderna på långsidan osv.
Några av linjerna som jag red har jag ritat här nere.

Men hon var jätteduktig! Galoppen gick att reglera bra och jag kunde lägga henne på den avsprångspunkten jag ville.
Så lydnaden är väl inte precis det som vi behöver träna på, utan mer bygga upp henne :)

Kommentarer
Postat av: Amanda - sattsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG !

bra bana ! , får man en exrta lott om man kommenterar mkt på din blogg ? (a)

2011-01-20 @ 21:17:22
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0