Spännande utförsäljning

Vapencentralen här i kalmar har gått i konkurs och idag så började deras utförsäljning.
(de har typ katt, hund, fiske, jakt och hästgrejor)

Jag kom dit ungefär 30 minuter efter att de öppnade idag på morgonen. 
Och det var stört sjukt lång och stor kö utanför o.O
Stod i kö i två stört långa timmar utanför butiken! I minusgrader xp
När man väl kom in så var det smockat med folk inuti butiken och låånga köer till kassorna..
De fick kalla in två poliser och en ordningsvakt för att folk var helt galna och typ försökte trycka sig in före folk i kön och allt vet vad xD alltså.. hahaha

Hälften av alla som var där var gubbar som skulle köpa ammunition, en tredjedel damer som skulle ha kattmat och resten hästfolk. Ganska rolig blandning. x)

Haha, det hade jag absolut inte väntat mig ;)

Det jag hade siktat in mig på att köpa fanns såklart inte så det blev lite annat småplock.
Bilder och sånt på det får ni senare :)


Kommentarer
Postat av: Lina S

haha vilken blandning med folk då! ska bli kul att se vad du köpte

2011-01-27 @ 18:06:04
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Majja

Hörde att du träffat min mamma, haha! :D

2011-01-27 @ 18:33:37
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0