Vad tror ni om mig egentligen?

Haha x)
Någon kommenterade inlägget om Nyårslöften..
Som tydligen trodde att allt jag hade skrivit där var mina egna löften eller något?

såhär skrev Anonym
"sluta röka? 
du såg verkligen inte ut en som röker ;)"

Nej. jag röker inte.
Jag vill inte heller gå ner i vikt, börja träna, sluta äta godis eller skräpmat, cykla gör jag redan och slösa pengar på så kallade "onödiga" saker är väl det bästa som finns?

Roligt att hon/han trodde att jag verkligen ville allt det där som stod uppradat..?
Vissa saker skulle jag inte ha något emot, men andra.. näe.

Fräsch bild




Kommentarer
Postat av: ingvild

Haha, jeg begynte også å lure litt der, ja:)

2011-01-02 @ 20:07:24
Postat av: ingvild

Haha, jeg begynte også å lure litt der, ja:)

2011-01-02 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0