Fotografering - Carro och Chancy på tävling

Här är en hög med bilder som jag fotade på Carro igår på tävlingen. :)
Det var som sagt hennes kamera jag hade och det tog ett tag att bli kompis med den. Det blev lite olika inställingar under dagen, några som kanske inte var helt rätt, vilket syns på bilderna. Men helt okej resultat ändå tycker jag. (Fotar aldrig med förinställda program, utan kör alltid manuellt. Sportprogram osv. är inte att tänka på.)
Är van vid att kunna zooma massa också så tex. inne i ridhuset ville inte kameran vara med riktigt. Men det är alltid roligt att fotografera + att det är bra att inte bara fota med det man är van vid.

Och just det. Visst blev dom snygga i den rosa outfiten som jag gjorde? hihi ^^
Hon fick låna mina boots och min tröja, som blev kalasbra.

Kommentarer
Postat av: Moa

riktigt snygga outfits på bilderna och du rider sjukt bra :)



+



kolla gärna in våran blogg, det är en frågestund, lämna gärna en kommentar och fråga vad du vill :D kram

direktlänk här:http://skothaastar.blogg.se/2011/july/fragestund-pa-bloggen.html#comment



"förlåt om du inte gillar detta!"

2011-07-11 @ 00:13:40
URL: http://skothaastar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh älskar bilderna & rosa outfiten blev skitsnygg :D

Älskar att se outfits gå från collage till verklighet :D

Passade bootsen på C? Elr va de i minsta lagret? Haha jaaa analyserar fortfarande storlekar x)

2011-07-11 @ 23:14:51
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0