Lång dag i stallet

Åkte till stallet på morgonen/förmiddagen. Där skrubbade vi fler väggar som inte gjordes igår, skrapade skit från fönster och fönsterbläck och högtrycksspolade halva stora stallets golv. Sen åkte de flesta hem, men jag blev kvar och skulle motionera mina ponnysar.
Kring kl. kvart i sex på kvällen kom mamma till stallet och så åkte vi iväg till Lantmännen för att köpa muskelmat till Soccan och ett bett till Cabi.

Det är typ såhär som mina dagar kommer se ut i några veckor framöver. Fixa och måla i stallet, sen rida.
Ganska bra ändå tycker jag, haha. Jag har så himla mycket tid ändå, så det är bra att jag har något att göra, annars hade det nog bara blivit ugglande framför datorn. (vilket det kommer bli en hel del av ändå)

^^

Kommentarer
Postat av: ellinor

ååååh bilden!! det var ett tag sen :)

2011-07-12 @ 20:36:44
Postat av: marina

badbilderna e så fina!!! har ni nån bra stans man kan bada??

2011-07-12 @ 21:25:38
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0