Mer shopping

Nu blir det en snabb shoppingrunda till..

Mina vita ridbyxor har inte kommit trots att vi ringde och dubbelkollade när vi beställde så att de verkligen skulle hinna komma.. -.- typiskt.
Men jag kan ju inte rida utan byxor, så nu ska vi ut på jakt efter ett par andra vita.
Och när vi ändå är på gång, blir det några andra saker också. Men jag vet vad jag ska ha, så de går snabbt.

Mycket shopping blir det, haha. Men så får det bli ibland ;)

Och just det! Tusen tack till Jenny som upplyste mig om att det var vaxschampo i svamparna jag köpte xD haha
Det såg jag inte och hade säkert inte märkt det förrän det var för sent..

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Vad är det för ridbyxor du beställt?

2011-07-15 @ 15:11:15
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Frida

Använd dom en sväng på bilen innan du tar dom till stallet så tvättar man ur schampot!

2011-07-15 @ 15:28:39
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0