Soccan 23 juli

Soccan provade jag sadlarna på. En av dom låg hyfsat bra, men när jag red något varv i skogen bara för att provsitta den, så åkte den fram. Ville inte rida med än litegrann bara, då jag egentligen ska rida barbacka nu. Men det behövdes inte då sadeln inte var något att ha i vilket fall.
Det var det som fick bli hennes pass för dagen, ett varv i skogen, bland myggen ;)

Jag tror minsann att det börjar bli dags för galopp och sånt i skogen snart. Nu har det mest blivit nötande inför diverse dressyrtävlingar, så lite busridning kan behövas :D Bara ha roligt.







Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Det där tränset är så fint, vart är det från? :)

2011-07-24 @ 00:37:36
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Alma

Hej, du som är så insatt och grym i utrustning, skulle du vilja svara på en sak? :) Jag letar efter träns och vill helst inte betala mer än dryga tusenlappen. Det ska gärna vara lite större bakom örononen. Måste vara mörkbrunt och var jag framförallt letar efter är en bredare nosgrimma (aaschennosgrimma), lite som Dyons (dock kostar det nästan 3000:-). Vet du något? :)

2011-07-24 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0