Äppel päppel

Schampot från Eskadron, Nici tycker jag bara ser helt underbart ut ^^
Det är nog färgen som gör det och äppeldoft har jag alltid varit svag för, haha
Om det är bra, det struntar jag lite i, för det är så himla fint!
Eskadron brukar ha bra kvalitet på sina prylar, så jag antar att det är bra.

Jag ångrar lite att jag inte köpte något när vi var i Göteborg.. Men jag får väl leta i Falsterbo istället, även om det är lång tid kvar tills dess.

Sen så finns det ju andra dofter också, tex jordgubb och blåbär, men jag har fastnat mest för denna:

Kommentarer
Postat av: LiNAHAGMAN*

Jag minns inte jättestarkt hur hon var att rida, det är ju ca 3½ år sedan.. haha! Sen var hon inte riktigt okej i benen och haltade lite efter ett tag så fick inte riktigt chansen att rida henne typ. Sen var hon ganska oriden och spänd upplevde jag det som och hon hade så kort hals att jag trodde jag satt på en B-ponny jämfört med mina andra långhalsade enorma ponnyer x) haha! Finns nog inte mycket mer att säga, hade hon varit ok hade jag nog fastnat för henne direkt!

2011-03-17 @ 10:36:51
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

as sött! :D

2011-03-17 @ 11:01:56
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0