Planer hit och dit

Soccan fick vila idag.
Först hade jag tänkt rida ut och klättra lite, men det var ganska grått väder och så ska vi hoppträna imorgon. Så det kändes lite onödigt att hon skulle gå hårt två dagar i rad. Det är bättre att hon är pigg och fräsch imorgon vid hoppningen.
Sen så tänkte jag att jag skulle dressyra lite i ridhuset, men då fanns det en ledig plats i min gamla tävlingsgrupp.
Eftersom ridhupausen ligger tid i tid med den gruppen, skulle jag inte hunnit med båda. Hoppning på schemat, så min ponny fick stå helt enkelt.
Det blev att rida lektionspålle istället :D



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, Jag läser din blogg exakt varje dag! Den är en av mina favvo bloggar :) Och det är så kul att läsa allt du skriver. Fortsätt så bra!



Kram Ida :D

2011-03-10 @ 20:51:47
URL: http://trollalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0