Pusselbitar

Tog en sväng till Cheval idag igen (älskar att ha det så nära)
Träffade Alice och pratade lite  :)

Köpte mig ett par senskydd, vita catago. Jag hade bakskydden sen innan, men inga framskydd, de sålde för att de var för stora för Soccan.
Kände alltså att det var dags att skaffa ett par som passade så jag kan använda dom igen ;)


Sen så blev det en borste.
Jag har den lite hårdare varianten och den mjuka, så köpte mitt i mellanvarianten ^^
Det är mina absoluta favoritborstar och skulle fakstikt inte klara mig utan dom. Jag har inte hittat några som jag tycker är bättre.. Kostar inte skjortan heller, 99kr för de lite hårdare och 169kr för den mjuka.
Jag provade den nya idag och den levde absolut upp förväntningarna! Precis lagom var den, på alla sätt och vis.
(det är så himla mycket roligare att borsta med bra borstar)

Den jag köpte:

De jag har:




Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

dem där skydden är stilrena och billiga! :D

snygga är dem också :)

2011-03-24 @ 21:35:52
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Emily & Mikaela - RYTTARDUON

Den borsten "mellan" är helt underbar :) Klarar mig inte utan min! Hatar när jag måste använda någon annan haha xD

2011-03-24 @ 22:05:52
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0