Fina läsare

Maja,siktar mot toppen inom hästsporten! om Puss på er!
Okejj,nu är jag verkligen tvungen att säga det !

DIN BLOGG ÄR OTROIG!
Jag läser och kollar den vrje dag varje timme,minut och sekund!
Du skriver otroligt bra inlägg med bilder och outfits m.m !
kär i soccan,för fin alltså ! och verkar även klara allt med dig på ryggen !

Ditt utseende är jätte fint och du verkar eller är antar jag en underbar person och ryttare!

Lovar du att ALDRIG släppa den här bloggen,aldrig sluta för då vet jag nog inte vad jag sklle göra!

Eftersom du är en så underbar person så undrar jag om du vill gästblogga hos mig? skulle vara otroligt,roligt och verkligen glatt!

fina du,tack på förhand ! <3



Tack så jättemycket :D
Blir verkligen verkligen glad när ni skriver så fina och snälla saker!

Jag lovar att inte sluta blogga på ett bra tag, det lär dröja innan jag tappa motivationen att blogga, med så bra läsare som er, kan jag lugnt säga ;)

Tyvärr, jag gästbloggar bara hos de som jag känner "på riktigt" och sådär.. Annars skulle det bli en himla massa gästbloggningar överallt. Säger jag Ja till en, så blir det svårt att säga Nej till någon annan, och då kommer bli aldeles för mycket för mig.



Kommentarer
Postat av: Awi

Älsakr din blogg. Läser den hela tiden :)

Men en sak:

Kunde du visa dina saker du använder t.ex riskor/stövlar , ridbyxor, handsakr och annat du använder när du rider :) Och kan du ge några tips om hur du uppvärmer hästen på ett bra sätt förre tävlingen och sånt.

Skulle vara väldigt tacksam

2011-03-27 @ 08:59:00
Postat av: Emeline Lind

Vad heter färgen på dina röda pc boots? :)

När jag tittade på Cheval så var bootsen typ vinröda så tänkte om det finns olika röda.

2011-03-27 @ 11:11:32
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Emeline Lind

Sv: Okej tack! :)

2011-03-27 @ 12:03:40
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/
Postat av: Johanna Brogård

Det hon skriver är helt sant! Din blogg är amazing!

2011-03-27 @ 16:17:47
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: alice

jag har inga pengar på mobilen xd men angelica sa 14 30 på söndag senast jag träffade henne (torsdag) sen har jag inte hört nåt annat :O

2011-03-27 @ 17:27:23
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0