Soccan 4 mars

Red Soccan barbacka idag :)
Tog inte ihop henne något knappt alls, utan bara red med näsan upp på henne och fokuserade på att göra henne uppmärksam i övergångar osv.
I den senare delen av passet så gjorde jag en himla massa galoppfattningar.
Krävde av henne att hon skulle vara rak/bogen aningen innanför spåret. För hon vill alltid ha rumpan innanför spåret och på så sätt inte anstränga sig så mycket.
Det blev en hel del protester kan jag säga x) haha

Men hon var duktig iallafall!

Släppte henne lös efteråt, men hon var inte på bushumör, utan gick mest efter mig eller stod stilla.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej, kan inte du göra ett inlägg om ridbyxor? Jag ska köpa ett par nya men jag vet inte vilka, det finns ju ett helt hav av dem! Du kanske har några tips? :)

2011-03-04 @ 22:08:09
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/
Postat av: hanna

Söta Soccan :-)!

2011-03-05 @ 09:28:08
URL: http://showponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0