Roligt!

Idag har det blivit en massa trevligt gjort med Majja och Alice ^^

Efter Hööksbesöket (köpte Glukosamin), åt vi på donken och sen bar det av till stallet där Alice har sin ponny.
Jag fick rida en d-ponny som kallas Poppe, hihi. Han var sjukt rolig att rida iallafall och lite av min "typ" att jobba med. Först så skulle han envisas med att hitta tusen olika anledningar till att inte jobba ;) Men jag red som jag brukar göra, vänligt men bestämt, för att inte stressa upp honom i onödan och då gav han med sig och kändes fin :)
Sidorna mjukades upp ganska rejält och om han blev stressig, så bara saktade vi av till skritt/gjorde halt och började om igen. Tror att jag lyckades komma överrens med honom ganska bra, för han kändes bättre och bättre ju mer jag red. (vet dock inte hur mycket jag kan skriva om honom här i bloggen)
Men en sån ponny skulle jag verkligen vilja ha och jobba med :D

Senare, hemma hos Alice, gjorde vi fruktsallad, åt hamburgare och sånt mysigt.
Vi bestämde en film som vi skulle se, fast jag var dock tvungen att gå lite tidigare än tänkt, då jag ska upp tidigt imorgon..
Egentligen skulle jag tom. sovit hos Alice ikväll med Majja, men det får bli en annan gång.
(det är så himla typiskt att alla roliga saker ska krocka)

Sånahär helger gillar jag ;D Fyllda med massa kul


Kommentarer
Postat av: Ingvild

Ok... Hva synes du om den nye hjelmen til hooks?



http://www.hooks.no/product.aspx?productid=230063&deptid=76&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

2011-05-21 @ 22:16:49
Postat av: Emma

hah, min häst kallas också Poppe <3

fast han heter Sloan igentligen , knas smeknamn,. :D

2011-05-22 @ 17:02:25
Postat av: alice

han heter Popper-E igentligen ;D

2011-05-23 @ 13:34:46
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0