Outfit

Klassiska färger, men samtidigt en del nya produkter med ett framtidstänk (typ) ^^


Kommentarer
Postat av: Moa

Äckligt snyggt!

2011-05-01 @ 15:32:18
Postat av: Linnéa

Jäklar vad snyggt! Allt skulle gärna kunna få komma hem till mig!!

2011-05-01 @ 15:34:42
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Får man tävla på någon annans gröna kort och ryttarlicens? kanske ska tävla på min medryttarhästi soimmar och jag är 10 år, och hon som äger hästen är 15, och hennes mamma är ju vixen såklart, då undrar jag om båda följer med på tävlingen kan man tävla på mammans gröna kort och 15-åringens ryttarlicens?

2011-05-01 @ 17:44:12
Postat av: hilda

hej, bara undra vad du tycker om dom nya tävlings reglerna, att man inte får ha emblem på över/under del på tävling? du har ju jätte mycket fina saker med märken på arm/bröst/mm, känns det inte tråkigt att inte få "visa upp" eller andvända det..? :o :)

2011-05-01 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0