Resultat klubbhoppning, Mr Lord

Första klassen gick bra ^^ 0+0 fel och jag var nöjd
Svängde inte jättesnävt i omhoppningen bara, så kom tvåa. Ville mest checka av läget och få en nollrunda, men ändå inte helt kass tid.

Han är lite typ som Pixen att hoppa, man får lägga upp ett bra jämnt tempo och sen rida med massor av ben.
(vilket jag behöver öva på, att släppa på kontrollen och inte stilrida hela tiden, haha)

Andra klassen gick inte lika bra..
Fick några stopp. Det första var jag inte alls beredd på, tyckte att han kunde hoppat där faktiskt, sen red jag lite för mesigt..
Men övriga språng, förutom vid stoppen kändes bra och jag tyckte att jag hade ett bra tempo och sådär.

Fast aja, det var iallafall sjukt roligt även att andra klassen inte blev så bra :D
Ska få foton ikväll och filmerna ska laddas klart. (dock är det kass kvalitet, så ska se om Marina lägger upp sin)
Så snart får ni se ^^

Och stort tack till Marina som lät mig hoppa honom!


Sneakpeak från filmen


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Snyggt med rött, mycket bättre än det blå! Och grattis! :)

2011-05-15 @ 16:09:20
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0