En produktbild spelar roll

Måste säga att när jag såg denna hjälmen på bild, så tyckte jag att den var horribelt ful, vilket jag fortfarande tycker att den är på bild.
Men när jag såg den i verkligheten sedan på Cheval, ändrade jag åsikt. Den är inte så himla ful som man tror och verkar riktigt skön. Nog inget som jag skulle köpa, men det jag ville säga är att, oj så mycket en produktbild kan göra! Måste fixa en bild, så ni får se hur dom ser ut :)

För detta: är ingen hit. Den som köper hjälmen och tror att den ser ut exakt som på bilden, blir dessutom lite lurad.

Happy-Valley Ridhjälm i läder 2 299kr HÄR


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Det kan jag hålla med om! Och ibland är det tvärt om att produkt bilden är skita snygg men så är dom fulare i verkligheten! :O Tyker jag ibland :P

2011-10-09 @ 22:04:27
URL: http://www.photosandhorses.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag själv har provat en sån hjälm i helgen och den är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt mycket snyggare än den där produktbilden, tycker att det är så synd när de lagt upp en sådan bild för man får ju helt fel uppfattning! Riktigt syynd.. :/



Ps. Tänker nog ta och haffa hem en sådan snart oavsett vad alla dissar den efter att endast sett produktbilden som är hemsk..

2011-10-09 @ 22:41:18
Postat av: Martina

Jag själv har provat en sån hjälm i helgen och den är så sjuuuuuuuuuuuuuuukt mycket snyggare än den där produktbilden, tycker att det är så synd när de lagt upp en sådan bild för man får ju helt fel uppfattning! Riktigt syynd.. :/



Ps. Tänker nog ta och haffa hem en sådan snart oavsett vad alla dissar den efter att endast sett produktbilden som är hemsk..

2011-10-09 @ 22:41:49
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Skulle vara riktigt intressant att se den på en människa, när bilden inte är tagen med blixt!

2011-10-09 @ 23:50:06
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Kan du inte ta en bild på den irl ;)

2011-10-10 @ 12:37:47
URL: http://islandscarro.blogg.se/
Postat av: Olivia & Frida

Hej Sara !

Nu tänkte vi börja med bildlänkar då våran statistik stiger något enormt :)

Vill du byta bildlänk med oss ? :D

PS. Vi ääääääälskar din nya design :D

2011-10-10 @ 14:45:05
URL: http://ponnyteam.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm jag gillar hjälmen haha!

Tur att någon gör det så dom kan få den såld ^^

2011-10-10 @ 15:05:33
URL: http://johi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0