Dagen

Dagens planer är inte så avancerade. (eller det som är kvar av dagen)
Jag ska till stallet om en timme ungefär och ha stalljour fram till kvällen. Imorgon är det klubbdressyr, så det kanske blir lite byggande av dressyrstaket, knoppande och fixande mm. Det blir Nico i en klass och Soccan i två klasser. Soccan är inne på nätterna så henne kan jag ju pyssla lite med idag, men Nico är ute på nätterna, så det kanske får bli på morgonen imorrn istället.
Soccan ska ridas någon gång och jag få se om jag kan få någon att ta kort på oss nu när det är så fint väder.


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Välkommen till den rosa sidan www.alltirosa.se

Vi har samlat över 6000 produkter, allt i färgen rosa!

2011-09-10 @ 12:30:25
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0