Snygga schabrak

Fick syn på dessa schabraken när jag var på Hööks igår och skaffade en sadelgjordstunnel till Soccan. (en riktig denna gången och inte i teddy)

Hade dock inga pengar med mig till med än tunneln, så la undan ett schabrak istället tills idag, för det fanns bara ett kvar.
Tycker dom är himla fina, enkla, men fina. Perfekt som hemmaschabrak.
Sen är dom ju väldigt lika lamicellschabraken som är lite snyggare enligt mig och jag ångrar att jag inte köpte ett sånt i GBG, så nu får jag väl kompensera med detta. Det kommer nog inte hålla i en evighet, kanske lagom till nästa GBGHS och då kan ju köpa mig ett Lamicell istället ;) haha

(jag känner att jag köper sånt jag inte behöver, fast jag behöver pigas upp och då är schabrakshopping bra)


Hööks, 229kr



Lamicell


Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Okej. :)

2011-09-02 @ 13:34:57
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Jaha, okej :)



Mer än toppenbra! :D Det är så sjukt snyggt :D

Tack så mycket för schabraket ^^

2011-09-02 @ 14:15:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: majja

sv: Haha, okej! Då gissar jag på att dom är lika fina irl som på bilderna? :D Då kan jag beställa istället kanske! Tror jag vill ha de röda, sen med mitt röda pannband + blåa lindor! :D Tror de blir superfint! :D:D

2011-09-02 @ 14:42:55
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0