Soccan 28 september

Dagens ridning var inte mycket att hänga i julgranen..
Det kändes redan vid framskrittningen att hon inte riktigt var med på noterna. Jag gissar på träningsvärk, det kändes som om det nog var en del kvar i musklerna, trots allt.

Iallafall. Jag hade alltså Soccan på dressyrlektionen ikväll :) Vi fokuserade mycket på galoppen, red förvänd osv.
Stundvis så kändes hon fin, satte verkligen under sig och var lätt i handen även i den förvända. Men det höll bara i lite åt gången för sen tyckte hon att hon skulle göra något annat, sträcka ut sig, bli stark och sådär. I den förvända ville hon byta. Hon taggade till när det var många hästar omkring henne och blev lite "rörig" att rida på något sätt. Var inte alls nöjd efteråt och det kändes mest "katastrof". =inte bra alls.

Men som sagt, troligtvis träningsvärk och då är det inte någon som är särskilt pepp på arbete.
Så såhär i efterhand, väljer jag att tänka tillbaka på de stunder där hon fakstiskt var fin :)

Pappa filmade en liten snutt från början av passet, men lägger inte upp filmen för jag tror inte den är så mycket att se ändå. Den är kort och inte så rolig, ganska mörk. Men ni kan få två bilder som jag lyckades printa från den:
Bilderna säger inte så mycket om hur det gick, men det är alltid något, haha.



Kommentarer
Postat av: Danielle

Asså jag älskar det schabraket, skitsnyggt :)

2011-09-28 @ 22:10:44
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0