Tävlingsförberedelser

Jag vet inte vad jag ska ha för outfit imorgon.. (på hopptävlingen)
Blått? Rött? Vitt? Svart? Rosa? Brunt? osv..

Någon som har en bra idé? :D

Jag tror nog att jag får tänka lite till innan jag bestämmer mig. Jämföra och plocka fram i stallet så kanske det ploppar upp någon bra idé, ska dit nu om en liten stund.
-Soccan ska helst röras på.
-Hon ska klippas om jag hinner.
-Hennes saker ska putsas och plockas ihop.
-Mina saker ska plockas ihop. Stövlarna putsas.
-Knoppa ska jag göra också. (aldrig åka på tävling utan knoppar)

Men jag får väl stanna kvar sent om det behövs, för vill hinna med så mycket som möjligt.

Frågan är om jag ska vara så pysslig och klippa hennes namn på rumpan igen?
Kan ju alltid testa och se om det blir bra, annars kanske jag hittar på något på andra sidan istället :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska med ut snart och fixa allt, jobbigt men roligt att pyssla lite haha :D



Vi ses i morgon! Tävlar en start efter dig så antar att vi ses ganska mycket! :D Lycka till!

2011-09-16 @ 17:15:02
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: Rebecka B

Utgå från det bruna hansbo med rosa kant :-)

2011-09-16 @ 18:05:40
Postat av: ylva

lime? :D

2011-09-16 @ 19:20:50
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Felizia

Kan du inte ha det röda equiline som du vann i en tävling?? Eller det rosa gg?:)) längesen man såg dej och socciplast i det röda känns det som:D <3

2011-09-16 @ 20:19:27
Postat av: Julia

Klippte du inte henne bara förra veckan ? Har hennes päls redan växt så mycket ;)



2011-09-16 @ 20:43:18
Postat av: Lisa Carlsson

Tuff klippning ;) gjorde liknande på min kompis ponny när hon skulle rida SM, skrev hans namn fast över hela honnom :P hihi (tog dock bort det innan SM)

Vart ska du tävla? :)

2011-09-16 @ 22:24:57
URL: http://ettanc.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Råååsa :DD

2011-09-16 @ 22:32:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0