Tävlingsplaneringen framöver

Soccan och jag kör på tävling nästan varje helg nu. Vill hinna med att få lite resultat och verkligen ha kul den sista tiden som blir. Men inte mer än vad som är lagom förstås. Man får hålla det på en bra nivå.
Såhär kommer planeringen se ut veckorna framöver:

-Denna helgen är det en klubbdressyr hemma som jag ska vara med i.
En LC:2 på en lektionsponny (KMklassen för lektionsponny) och sen LB:2 och LA:3 på Soccan :)

-Nästa helg fanns det bara en tävling och det var en lokal hoppning, så det fick bli den. Då ska vi hoppa en LC, precis som sist. Och känner jag att Soccan kan mer, så efteranmäler vi oss till en LC clear round också.

-Efter det hoppas jag på att det är någon rolig dressyrtävling med lagom klasser. Vill gärna rida LA:1 igen för att sätta det och inte ha några missar där.

-Och sen är det lite svårt att planera längre fram i tiden. Då man inte vet om det kommer bli några provridningar osv. Hon kanske till och med blir såld om det går riktigt fort..? Eller så blir hon kvar här i några månader till. Vem vet.
Man får ta någon vecka i taget ^^


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Hur kommer det sig att du kan tävla och bli placerad fast du är över 18 år på ponny? :-) Eller jag kanske är ute och snurrar.. Men skulle vilja ha en förklaring, för jag har hört att man kan tävla men då "utom tävlan".

tack för en jättebra blogg!! :-)

2011-09-06 @ 22:18:35
URL: http://Ellenfreij.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej!

Hur blev det med det att du gjorde olika outfits åt andra som du sedan la upp på bloggen? :)

2011-09-07 @ 15:59:47
URL: http://teampf.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Daniela

Finaste Soccan <33

2011-09-08 @ 17:27:43
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0