Bara Soccan på söndag

Idag var sista anmälningsdagen för klubbhoppningen och jag tänkte att jag tar den ponnyn som blir över och är med på, fast när allt var ihoppusslat med alla hästar och ryttare, så fanns det inga kvar. Eller dom som blev kvar är två shettisar och sen Chappe, men det känns inte rätt mot honom att rida när han ska gå en runda innan och inte har kondis för två egentligen. Och sen två stora hästar som bara skulle gå en klass.
Men då kan jag lika gärna vara med på bara Soccan och fokusera på henne, det är inte fel det heller.
Och så ska jag vara lite "alltiallo-funktionär" och fotografera alla utom när jag ska rida då :)
Vi startar sist, så har gott om tid för allt.


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig du. Skulle du vilja göra en sak för mig? Jag och en kompis har en tävling om vem som först kan komma upp i 500 prenumeranter på bloglovin. Skulle du vilja tipsa om min blogg och hjälpa mig på traven? Det skulle vara otroligt snällt av dig. Jag hatar att fråga sånt här men nu måste jag :) Tack på förhand.

2011-09-23 @ 03:36:57
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Vet du om man får tävla dressyr med ett sånthär bett?

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=500082&deptid=92&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

2011-09-23 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0